Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach: 7.00 - 22.00.W soboty, niedziele i święta w godzinach: 9.00 - 17.00
Opłata za połączenie z Infolinią jest taka, jak za połączenie lokalne.
Sprawdź, gdzie znajduje się najbliższy salon INEA.
W przypadku złożenia wypowiedzenia Umowy abonenckiej/Usługi wyposażenie dodatkowe powinieneś zwrócić w terminie 14 dni kalendarzowych od daty rozwiązania Umowy abonenckiej. "Wyposażenie dodatkowe" są to wszelkie rzeczy powierzone Abonentowi przez Dostawcę usług, w szczególności dekodery, karta SMART, modemy, bramki głosowe, zasilacze i kable zasilające, konwertery.
Jeśli rezygnujesz z umowy świadczonej bezprzewodowo w technologii WiMAX lub WiFi, albo świadczonej w technologii światłowodowej, skontaktuj się z nami w celu umówienia bezpłatnego demontażu. W przypadku braku zwrotu lub nieterminowego zwrotu Wyposażenia dodatkowego jest naliczana kara umowna zgodnie z Cennikiem Dostawcy usług.
LISTA URZĄDZEŃ, KTÓRYCH ZWROT NIE JEST WYMAGANY (NIE NALICZAMY KARY UMOWNEJ)
Brak konieczności zwrotu dotyczy wszystkich elementów zestawu, m.in.: karty SMART, zasilacza i kabla zasilającego. Jeśli użytkowane przez Ciebie urządzenie znajduje się na załączonej liście – przy rezygnacji z usługi nie musisz zwracać sprzętu. W przypadku wątpliwości, czy Twoje urządzenie wymaga zwrotu, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem telefonu 61 226 66 66.
W celu wysłania zgłoszenia zaloguj się do Moja INEA.
Wysogotowo, ul. Wierzbowa 84, 62-081 Przeźmierowo
Reklamację możesz złożyć z trzech powodów:
Reklamacja może zostać złożona w terminie 12 miesięcy od dnia, w którym zakończyła się przerwa w świadczeniu usług telekomunikacyjnych, lub od dnia, w którym usługa miała być wykonana, lub od dnia, w którym została doręczona faktura zawierająca nieprawidłowo obliczone należności.
Informacje, jakie powinieneś zawrzeć w reklamacji to:
Reklamację możesz zgłosić:
INEA S.A. Dział Reklamacji
ul. Wierzbowa 84, Wysogotowo
62-081 Przeźmierowo
Maksymalny termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 30 dni. Jeśli reklamacja złożona przez Ciebie w formie telefonicznej, elektronicznej lub listownej nie zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni, zostanie do Ciebie wysłane potwierdzenie przyjęcia reklamacji.
Zamknij