Obsługa

Infolinia

Infolinia sprzedażowa

730 20 20 20


ZAMÓW WIZYTĘ W DOWOLNYM MIEJSCU Z PRZEDSTAWICIELEM INEA 

732 44 88 44

Infolinia obsługowa

61 222 22 22
Przed wybraniem numeru przygotuj wcześniej swój PESEL lub numer klienta (IDK).


Infolinia obsługowa czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-18.00.

Infolinia sprzedażowa zaprasza od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-20.00 oraz w soboty w godz. 9.00-16.00

Opłata za połączenie z infolinią jest taka, jak za połączenie lokalne.

Salony INEA

Sprawdź, gdzie znajduje się najbliższy salon INEA.

JAK MOGĘ ZREZYGNOWAĆ Z USŁUG INEA?

Oświadczenie o rozwiązaniu umowy lub odstąpieniu od umowy możesz złożyć elektronicznie z wykorzystaniem zdalnych kanałów kontaktu takich jak Moja INEA oraz Aplikacja INEA. Poniżej znajduje się ścieżka ułatwiająca złożenie oświadczenia:    

Pokaż więcej

Jak wygląda zwrot sprzętu w INEA?

Skorzystaj z wygodnej opcji zwrotu sprzętu INEA.

Odłącz sprzęt -> umieść w pasującym pudełku -> nadaj w wybrany przez siebie sposób.


  • INEA InPost - bezpłatnie, w dowolnym paczkomacie: szybkiezwroty.pl/inea
  • Wyślij paczkę na własny koszt. Sam wybierasz sposób wysyłki, na adres:
„ZWROT SPRZĘTU”
INEA S.A. Wysogotowo
ul. Wierzbowa 84
62-081 Przeźmierowo
Pokaż więcej

Napisz do nas

Wyślij zgłoszenie

W celu wysłania zgłoszenia zaloguj się do Moja INEA.

Adres korespondencyjny

INEA S.A.

Wysogotowo,
ul. Wierzbowa 84,
62-081 Przeźmierowo

Jak wygląda złożenie reklamacji w INEA?


REKLAMACJĘ MOŻESZ ZŁOŻYĆ Z 3 POWODÓW:

  1. Niedotrzymania terminu podłączenia usług telekomunikacyjnych określonego w Umowie abonenckiej.
  2. Niewykonania lub nienależytego wykonania usług telekomunikacyjnych.
  3. Nieprawidłowego obliczenia należności z tytułu usług telekomunikacyjnych.
Pokaż więcej

Korzyści posiadania MOJA INEA

  • Sprawdzisz saldo, faktury i swoje płatności
  • Zapłacisz online przelewem lub kartą
  • Uruchomisz usługi dodatkowe
  • Napiszesz do nas
Chat