Search
Obsługa Pomoc
Aktualności INEA

28 sierpnia 2017

Dobrzy ludzie od internetu – to my!

Supermiło, że jesteś naszym klientem! Bardzo, ale to bardzo nam na Tobie zależy! – to wybrane hasła z kampanii wizerunkowej INEA, która pod wspólnym motywem „Dobrzy ludzie od internetu” kryje szereg zmian wychodzących naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów. A wśród nich: całodobowa obsługa klientów za pośrednictwem aplikacji mobilnej i rezygnacja ze skomplikowanego IVR.

Rozpoczynamy szeroko zakrojone działania, które pokażą nasze zaangażowanie w obsługę naszych abonentów. Z jednej strony będziemy opierać się na motywie kampanii „Dobrzy ludzie od internetu”, a z drugiej będziemy usprawniać naszą obsługę klienta! Po raz pierwszy twarzami prowadzonych działań, skierowanych do klientów indywidualnych, zostali pracownicy INEA, reprezentujący różne działy w firmie – od Sprzedaży, Obsługi, Wsparcia Technicznego, po HR czy Marketing.

- Idea naszych działań jest prosta. Chcielibyśmy, aby klienci wiedzieli, że współpracując z nami, są pod dobrą opieką. Aby wiedzieli, że zawsze - również, gdy czytają te słowa - ktoś w INEA czuwa, by z ich internetem, telefonem i telewizją było wszystko ok. – mówi Michał Bartkowiak, Członek Zarządu INEA.

Wprowadzamy spore udogodnienia dla klientów, w pierwszej kolejności zwracając się do tych, którzy korzystają z  aplikacji mobilnej. Dotychczas, z poziomu smartfonu klient mógł przejrzeć listę wypożyczonych filmów, zamówienie dostępu do wydarzeń specjalnych typu pay-per-view, czy zapłacenie rachunku. Teraz, za pośrednictwem aplikacji mobilnej INEA klienci indywidualni i biznesowi uzyskali możliwość całodobowego kontaktu z infolinią. Dodatkowo, jeszcze w tym roku uruchomimy w aplikacji usługę chatu online.

Zmieniliśmy również zasady łączenia się za pośrednictwem infolinii. Zrezygnowaliśmy ze skomplikowanego IVR (ang. Interactive Voice Response), który dotychczas wymagał od klientów m.in. wpisania numeru identyfikacji oraz zdefiniowania tematu rozmowy. Teraz połączenie z konsultantem następuje bez takiej konieczności, zaraz po powitaniu.

Aplikacja INEA jest dostępna w AppStore oraz Google Play. Nowa kampania ruszyła 28 sierpnia br. i potrwa do końca roku. Będzie prezentowana głównie w internecie, ale też w TV i radiu.

Przeczytaj także

  • 10 kwietnia 2024

    JESZCZE WIĘCEJ SPORTOWYCH EMOCJI!

    Fanatycy sportu i sezonowi oglądacze! Mamy dla Was dobre wieści
  • 29 marca 2024

    Koszyk pełen niespodzianek! Dodatkowe kanały za free

    Na święta i po świętach mamy dla Was wielkanocne niespodzianki od zajączka! Na świąteczny seans polecają się kanały w otwartym dostępie!
Chat